Uppe med tuppen!

Längesen jag klev upp såhär tidigt utan att ha någon anledning till det :)
Har till och med hunnit duscha och koka mig en panna kaffe. Så nu ska jag väl hälla i mig den, sen kila ut på samhället och kika lite grann. Kanske skulle ha varit och tittat på nå skor också.?

Snön ligger då fortfarande kvar på backen, vilket är skönt :) Jobbigt när den ska hålla på att tina bort hela tiden.

Vi var ju även till Överkalix och hämtade en bil i lördags. De vart en Opel Omega -98, och diesel givetvis ;)
Jonas behöver en billig pendlar bil när vi flyttar. Sålde Chevan i fredags.

Har suttit och kollat på maskerad kläder igår, vet fan inte vad man ska vara. Och när man väl hittar nått så är de ju slut, INTE okej. Annars får man väl gå klädd som vanligt :)

Älskar dig, Jonas! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback