ZOMBIE!!!

Igår fyllde hjärtat hela 24år. Gjorde en smörgåstårta till han (som för övrigt vart svin god) och en vanlig tårta.
Hade besök av Thooby och Johanna, sen kom Bxl också. Såg nå avsnitt av OZ innan vi kröp isäng.

Fick utskrivet nya mediciner när jag var till Pite sist, men vilket skit. Prövade en tablett kvällen innan och jag tyckte inte att de hjälpte speciellt mycket, så jag tänkte testa ta två till nästa natt och de kommer jag aldrig göra igen. När jag väl hade somnat så vaknade jag lika fort och var helt knäckt! Kunde knappt gå eller prata. Vinglade bara när jag skulle försöka ta mig nånstans. Dessutom så hade jag som krypningar i hela kroppen och kände min allmänt kass.
NEVER AGAIN!

Nu ska jag väl slänga i min nå lunch och kanske ta en promenad med pigan i fin vädret.

Älskar dig, Jonas! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback