Ett inlägg i månaden

Ja varför inte egentligen? Skulle kanske skärpa till mig och börja skriva lite oftare.
Men det har ju sina orsaker till varför jag aldrig uppdaterar :)
Skulle försöka blogga från telefonen men de gick inge bra alls, så gav upp den biten.
Bara man kanske skaffar sig en ny dator och bättre internet så skulle allt gå snabbare.
Sitter iallafall i Kuiva (Övertorneå) nu hos Mona och Bertil. Kom hit igår på dagen.
Har varit runt i ötå med Mona idag, en sväng till Alko och självklart var till på graven och tände ett ljus för våran älskade Markus! <3 Det är fan snart 3 år sen han gick bort. Sjukt.
Har ju varit här uppe i snart en vecka, och de har faktiskt varit skönt. Trist bara att jag inte hann göra lika mycket som jag hade planerat att göra, men så blir det ju alltid. Nu har jag då fått hemlängtan så jag åker hem imorgon med Simon och hans föräldrar. Dom skulle liks till Vilhelmina.
Nu har jag väl inte destomer att tillägga, så det blir nog bra såhär.
Älskar dig, Jonas! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback