What's my name?

Tänkte ta och uppdatera lite nu när man har tillgång till internet.
Sitter hemma hos mamma i byn och gör inte allt för mycket. Kom hit idag, och blir att stanna här till söndag.
Förhoppningsvis kommer mitt hjärta på onsdag kväll <3 Tills dess får man roa sig själv.

Imorgon blir det iallafall att fara ut och äta lunch med kicki, snacka lite skit och avsluta med ett gäng kaffepannor :) Sen ska jag väl försöka hinna förbi patrik och tina en sväng också. Ska även till Chrisse och spela xbox med dane-pane. :)

Nu ska jag nog gå och trycka nått i ansiktet, slänga på ett nylle och kanske göra nått åt håret. Skulle även ha försökt sova några timmar, men känner jag mig rätt läre ju inte bli nått. Kanske lika att vaka så man kan börja sova som folk igen.

Älskar dig, Jonas! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback